2014. február 10., hétfő

kulcsszó

(ez a mai második írás...)

Azt hiszem korábban is írtam már arról, hogy a statisztikák miket mutatnak a blog írója számára. Látom, hogy milyen országokból olvasnak, hány oldalmegjelenítés volt adott időszakban, vagy , hogy melyik bejegyzésemet hányan olvasták, hány megjegyzés érkezett ésatöbbi.

Néha ránézek ezekre az adatokra, mert érdekel és érdekesek.

Azt is látni lehet, hogy ha valaki keresőn keresztül talált a blogra, és mi volt az a kulcsszó, aminek beírása után az én írásaimat is listázta neki a kereső, és ráadásul rá is klikkelt, hogy beleolvasson.

Néhány meglepő, vagy mulatságos (majdnem Friderikusz, tudom :)) kulcsszóval már eddig is találkoztam, de most egy újabb "gyöngyszem" tárult elém a statisztikákat mutató oldalon.

Pisilés közönség előtt képek igen, ezt írta be valaki a keresőbe. Hát, nem tudom, mindannyian mások vagyunk nyilván, de fene az ízlését, aki ilyesmiket óhajt nézegetni...
Mindezek után a kérdés már csak az, hogy ezt beírva az én blogom hogy került látótávolságba, mert ilyesmiről egészen biztosan még csak érintőlegesen sem írtam, ha jól emlékszem :)


2 megjegyzés:

  1. Na hat ez meg hogy....?!?! Haha

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A keresők úgy működnek, hogy először a teljes beírt szövegre keresnek. Ezek vannak legfelül a találati listában. Aztán a szótagokra keresnek. minél több az egyezés annál előbbre kerül a listában. A végén vannak azok a találatok amik csak egy szóra/szótagra egyeznek a keresési paraméterrel.
    Nálad ez lehetett a "képek" szóval. :)

    Üdv.
    laaci

    VálaszTörlés

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...