2014. február 10., hétfő

"húzd meg jobban, menjen a munka"

Az irodaházban átalakítási munkákba kezdtek február elején. Meglepve olvastam a hírt, amikor beharangozták az egészet, hogy halleluja, végre liftes lesz az irodaház. Bevallom elkerekedett a szemem, hogy ugyan ide minek is kellene lift? Egy emelet van a földszint fölött, aki a garázsszintről is lépcsőn jön fel, annak mondjuk két szint is lehet a különbség, de ennyi az összes.
Az a néhány lépcső nem egy igazi kihívás...
Aztán elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy bizonyára a mozgáskorlátozottak miatt is lehet mindez, hisz számukra az emeleti irodák pillanatnyilag nem megközelithetők. Az utcáról van számukra épített felhajtó a földszinti irodákhoz, de ide az emeletre nincs.

Nem derült ki az ok, de belekezdtek a munkálatokba, így a közös helyiségek használata erősen korlátozódott. A konyhákat teljesen megszüntették egyelőre, mert oda épül a lift, szerencsére a mosdók azért megmaradtak :) Bár olykor korlátozott hozzáféréssel, mert a minap is kaptunk emailt, hogy néhány perc múlva elzárják a vizet, aki akar most menjen gyorsan mosdóba, mert a következő 1-2 órában (valójában újabb értesítésig) nem lesz víz. Nem volt dolgom arrafelé, de belegondoltam, h ez elég szorult helyzet lehet mindazoknak, akinek lesz, és nem várhat egy két órát, mert néha azért van olyan, lássuk be. :D

Mit van mit tenni, nyár, meg napi folyadékbeviteli normák a kukába, és se kávé, se vízivás nem volt addig, míg újra hozzáférhetővé nem vált a mosdó, gondoltam így tudok elébe menni a dolognak...

Persze fúrnak, faragnak, úh kiváló aláfestés a munkához az építés, vagy inkább egyelőre csak bontás zaja testközelből, mert persze ettől az élet nem állt meg itt sem, csak kicsit több dologhoz kell most alkalmazkodni. Nem mondom, jól esik elhagyni a házat délután, még a rádió duruzsolását sem igényelem nagyon utána, mert anélkül is zúg a fejem.

Állítólag a hangos része március végéig tart majd. Ez elég rossz hír,az majdnem két hónap összesen. Értem én, h mindez kell, de akkor is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...