2012. december 27., csütörtök

waterfall gully

Tegnap délután kirándultunk/ túráztunk egy kicsit. Mindkettőnknek nagyon hiányzik egy kis aktívabb sportélet, korábban azért túrázgattunk, futottunk, bicajoztunk, sieltünk, most ezek még nem váltak részévé az új életünknek. Egyelőre hármasban korlátosabbak is a lehetőségek, de szeretnénk, ha Beni számára (is) természetessé válna a sportos életmód. Nem életre-halálra, nem a kalóriákat és kilómétereket számolgatva, "csak" a kiváló közérzet miatt.

Nagyon sok tökéletes kirándulóhely van a közelben (ausztrál viszonylatban közelben :)). Mi ugye a parthoz lakunk közel, és az ahhoz kapcsolódó aktivitások elérhetőbbek, de most a másik irányba indultunk, épp ellentétes oldalára a városnak, a hegyesebb részekhez. Mount Lofty a legmagasabb pontja ennek a hegynek a maga 727 méteres magasságával. Onnan teljesen belátható a város, gyönyörű panorámaképként. Többféle túraútvonalon lehet felmenni (a térképen talán látszik is), mind más-más hosszúságú és nehézségű. Mi egy moderate 3.5 oda és ugyanannyi vissza útnak indultunk neki...
Az időjárás tökéletes volt, huszonvalahány fok, napsütés, kis szél, ami jól is jött, mert moderate ide-vagy oda, lógott a nyelvünk felfelé menet.
Sokan járnak ki ide sportolni, és futni fel a hegyre, hát massive respect érte nekik, edzetlenül mászni sem volt könnyű. Mászni alatt nem a sziklán kapaszkodós menetet kell érteni, tökéletes utak voltak kiépítve, majd  a fotókon látszik.
Nyilván a távot és a tempót befolyásolta a csmete is, de becsületére váljon, 1km-t jött felfelé ölbevétel nélkül. Ott aztán elfáradt, volt kis nyöször, de visszafordultunk, és nótázva-játszva sétáltunk lefelé, amit mindhárman nagyon élveztünk :D

nagyon jó kis átmozgató "séta" volt, és a táj is gyönyörű volt. Egyvalamivel nem számoltunk, mégpedig azzal, h a természetben bizony ott lesznek a "helyiek" is. Kígyót és gyíkokat is láttunk a madarak mellett :) Nem voltak nagyok, és spuriztak, ahogy ember közeledett.

Itt vannak a fotók, nem mindet feliratoztam, de talán így is visszaadják a hely szépségét/hangulatát:

vízesés

kiépített út

gyíkocska álcázza magát,
a farka látszik alul 5 óránál :)

nyújtás :)

pihenő

leértünk :)

a völgy fölött még süt a nap