2012. szeptember 2., vasárnap

autózás

kicsi off: A blog dizájnján egyszerűsítettem, h a képet se kelljen töltögetnie, így gyorsabb lett. majd szofisztikáltabb lesz, ha a net engedi :)

Autónk az első pillanattól van, mert már a reptéren béreltünk. Egyrészt nem Adelaide CBD-ben, vagy annak környezetében béreljük a házat, másrészt mert a sok pakkal és gyerekkel nem olyan vidám lett volna sehová sem buszozni.
10 napra béreltük a kocsit, ennyi időt szántunk arra, h találjunk egyet helyette, ami elég is volt :) az autókínálat bőséges, az első napokban ezért sem jutottam géphez, mert Laca autókra vadászott, és ez mégiscsak az Ő asztala.
Először a carsales.com.au-n nézegettünk elsősorban, az általunk belőtt maximum árakig listázva, és először normál személyautókat nézegettünk. Toyota Camry volt a fő célpont, nagy, szép, és mivel itteni piacra készül, megfizethetők azok is, amik újabbak. Otthon még a terepjáró-szerű, inkább SUV-ket is nézegettük, de aztán azokat félreraktuk, de csak azért, h itt újra elővehessük a témát, miután Moniék is mondták, h egy-egy kisebb parti kiruccanás kellékeit képzeljük el egy normál csomagtartóban...hát igen.
SUV nézéssel folytatódott a dolog...
A carsales oldalát pedig a gumtree váltotta fel, mert kiderült, h közvetlenül a tulajtól jelentősen olcsóbban tudjuk megvenni az autót, ez az árakból nagyon hamar kiderült. Ugyanolyan korú, típusú, felszereltségű autóknál 1-2 ezer dolláros különbség is volt. Igaz, h a kereskedő ad rá garanciát, de az ozzi becsületes féle, nem? Így két autó maradt shortlist-en, egy Toyota rav4, és egy Hyundai Santa fe. Ez utóbbit nem ismertük, de első tengerparti sétánk során láttuk meg a parkolóban, és egyből megtetszett. Méretre, formára, bár olyan kis bumfordi, de egyből nyitottak lettünk erre a típusra is :)
A rav4 régebbi volt, és egy Perth-be költözött tulaj hagyta itt, a Santa Fe meg egy idősebb házaspár egyik családi autója volt, és 2 évvel fiatalabb (2004-es). Őt választottuk végül :)

Alkudtunk is belőle, úh 10e Aud alatt maradt az ára, és mi költségvetésen belül maradtunk:)
Kitűnő állapotban van, látszik, h vigyáztak rá, és h voltak mellette más autóik is, egyébként első tulajdonosé volt. 2.7 literes, V6 motorja van és természetesen automata :)

Bebe már boldogan mondogatja, h a mi autónk :D, és neki már jól megy a vezetés a másik oldalon is, ahogy láthatjátok (ez még a Passatban készült).

Már Laca is jól kezeli a másik oldalon való közlekedést, az első két napon azért szenvedett szegény. Én még nem próbáltam ki, h milyen, a bérelt autó hajó méretű volt, mondjuk ez sem kicsi, de megvárom, h meglegyen a biztosításunk :)

1. Gratulálok az első autóhoz!!! Szép darab! :)

2. Gratula az autóhoz.Sok sikert Au-ban.

3. Gratulálunk a szép autótokhoz!! :) Ebben tényleg kényelmesen el tudtok férni, még cuccokkal megrakva is, és a parkolásnál sem kell aggódni, hogy a járdán lehúzzátok az alját :))

4. Köszi mindenkinek a gratulációkat, kedvesek vagytok! :)

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...