2012. szeptember 1., szombat

intro - nemírás magyarázás :)

Látjátok, rám egyáltalán nem jellemző módon nem írok gyakran, és a blog más téren is igencsak fapados még. Szeretném, ha nem így lenne, de ez csak részben múlik rajtam.

- Az elsődleges gondom az internet sajátos sebessége...khm.
Igen, olvastam már sokótoknál róla, gondoltam is ezt-azt olyankor, vagyis próbáltam elképzelni, h az milyen is lehet, de ennyire nem engedtem szabadjára a fantáziámat :), h ilyen szuperlassú állapotokra gondoljak. Igen, ez komoly akadály volt. Mindjárt mondom, h miért csak volt...:)
- Aztán az otthoni kényelmes két felnőtt két notebook állapotot felváltotta a kettőnek egy jut. Ez sem segítette, h blogoljak kedvemre.
- Mindemellett este kb Bebével egidőben dőlök ki én is, ami persze nem a kalsszikus " ó, énfélnyolckormár lerakomagyereket" időpont, hanem 10 körül, de addigra az agyam nullázza magát, és visszatérve az egyes számú problémára, semmi lelki erőm nem maradt, hogy nekiüljek, és várjak-várjak.
- Bizony, rá kellett jönnöm, h míg otthon az alvásidő a saját kis hab volt a napom tortáján, hisz rendeltük az ebédet hétköznapokon, addig itt anya főz(z) van :) Ilyet még nem csináltam, h folyamatos ellátmányt biztosítsak a családnak változatosan, és mindezt rögtön itteni alapanyagokból. :) No, ez külön feladat, és igyekszem előre dolgozni a kajákkal valamelyest, hogy "kimenőnapokon" is legyen főtt ebéd vagy vacsi.
- és Bizony a majdnemkétévesnek mindegy, h melyik földrészen lakik, bizony aktív, és nem nézi jó szemmel, ha anya a gép előtt ül, amikor vele is játszhatna, vagy kergethetné körbe-körbe.

Azért nem kell előkapni az ásókat, és mélyre hantolni a blogot, mert ha nem is mindenre - de mint mindig-, vannak megoldások :))

1. Hamarjában felszerelkeztünk egy Samsung Galaxy Tab-bel is, ami a hiányzó kettes számú notebook-ot pótolta is, sőt, több annál. (Igaz, a minap aggódva néztem, h Apa ül a notebook előtt, ölében a tab, jajj mi lesz velem, megint nem jut nekem? ...:)
2. Ez az okos tab a netes gondjainkat is megoldotta, mert hot spot-ként működtetjük, így mobil neten csináljuk, ami nagyon lassú volt, hisz úgyis benne van a mobil csomagunkban jó sok net is. Laca az agytröszt e téren, ő szolgáltatta ezt a megoldást, és azóta hasít a net, mert a mobil lefedettség tökéletes 3G itt ami meg Pesten volt egy kalap sz..r.)
3. Ebéd kell ugyan továbbra is, hiányolom is Norbi update kosztját, lehet, h ízetlen volt (sztem nem, csak az uram szerint, Ő mást evett), de készen kaptam, és még a súlyomat is karban tartotta...Majd kikérdezem, h nem akar e ide is szállítani? hihihi
4. Estére továbbra is hulla vagyok többnyire, ha mégsem, akkor kihasználom jól, és írok, mert nekem is hiányzik ám, h megosszam a mindennapjainkat ebben a nagyon izgalmas kezdő szakaszban.

Ezzel jövök is másik bejegyzésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...