2012. szeptember 7., péntek

az első garázsvásárom

Már otthon eldöntöttem, h én itt bizony garázsvásár látogató leszek :) Vessetek meg érte, de én turkálni is szerettem otthon is, bvan egy hangulata, és néha igazi kincsekre lehetett bukkani. Egy sorszámozott valódi LV táskát is vettem így egyszer...gyerekruhákról nem is beszélve.
No, de a garázsvásár, az kicsit más. Szombaton déldlőtt kimentünk sétálni, és hamar megláttuk a kiírást, tőlünk pár házzal arrébb. Garázsban, és előtte a kocsifelhajtón asztal, meg ládák, és azokon mindenféle holmi. Asztalnál ült a család, jókedvűen kacarásztak, két papagáj(uk?) meg alattuk csücsült a földön. Vicces és idilli kép volt :)
Egy 6-7 éves forma kissrác is volt velük, úgyhogy hamar láttam, h a cuccok egy része az övé volt. Szuper, akkor itt érdemes szétnézni! Egy kupac könynek estem neki, és gyakorlatilag 70%-át el is hoztam, kemény 4.5 Aud-ért :)) 9 db könyvvel távoztam, de mindegyik hangot ad, vagy extra felhajtós lapjai vannak, vagy tökéletes állapotú, szóval szuper mindegyik, és csak 50 cent volt darabja :)) Bebe is izgalommal nézegette azonnal, és mivel nagyon szeretem a jó gyerekkönyveket, én is megörültem nekik. Csak az egyiken láttam eredeti árat, az 10.90 Aud volt. khm...jó nekünk 50 centért is :)

Biztosan fogok még nézelődni hasonlókon, kellemes élmény volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...