2013. december 17., kedd

mozgasban vagyunk

(mai masodik, mar publikaltam egyet ...:)

Irtam mar arrol, hogy etrendet valtottam, meg fitness junkie a mozgasba is visszrangatott, de azokat a napi adagokat kezdtem nem eleg hatekonynak erezni. Arra tokeltes volt, h a semmirol eljussak addig, h igenis mozogni kell, mozogni jo.
Egy lepesre voltam innen, h valami komoly kihivast allitsak magam ele. Ilyen vagyok, muszaj olyan celokat kituzni, ami komolyan igenybe vesz, es ez altalaban is igaz ram. Amit majdnem kirazok a kisujjambol, az nem is okoz szinte oromot.
Hat ujra elovettem a tapout xt programot. 
Ev elejen eleg sok hibat elkovettem ezzel kapcsolatban:
- gyors felindulasbol estem neki
- nulla edzettseggel akartam csinalni
- szinte semmit sem tudtam a programrol
- nem csinaltam csak 1-2 edzestipust
- etrendileg sem voltam ehhez igazitva
El is halt a lelkesedesem, kipurcantam tole teljesen.

Most okosabban vagtunk bele (igen, Laca is csinalja tobbe-kevesbe, ez nagyon nagy szo, es tok jo :), es talan mar mondhatom, h kitartobb is vagyok, mint az elozo felindulaskor, mert mar, 5. hete csinalom.

A program egyebkent 12 hetes es 12 fele edzesbol all. Ezeket egy elore osszeallitott menetred szerint kell csinalni, heti 6 nap edzes, egy nap pihenes. Jol egymasra epulnek a programok, minden izomcsoportot atmozgatnak ugy, h van mindig egy kiemelt terulet, ami extra dozist kap. Ez mondjuk nem uj a nap alatt.
Nagyon komolyan belevagtam, mondjuk annyi apro modositassal, h en heti 5x csinalom, ket pihenonappal. A 6, edzes joga volt, azt kihagytam eddig.

Most kezdtem tegnap az 5. heti adagot, most ket uj edzes is kepbe kerul, es van, ami elmarad az elso 4 het alapozoi kozul.
Nem akarok nagyon a reszletekbe menni, akit erdekel, ugyis megtalal rola a neten mindent, de azt biztosan allithatom, h nekem nagyon bejott, mert
- Tovabbra is allati kemeny persze minden edzes, de alt 40-50 perc, nem tobb. Mondjuk izzaszto, de ha csinalom, legyen ertelme
- ennyit ki tudok facsarni magambol meg munka utan naponta, ill a ket pihenonapom mindig hetkoznap van, es hetvegen mindig csinalom. Szamomra igy jobban beillesztheto  a rutinba.
- Rendkivul inspiralo es nagyon jo erzes, amikor megcsinaltam az aznapi adagot
- mert igazi hus-ver emberekkel csinalja az edzeseket a dvd-n az edzo, igy magamrol is konnyebben elhiszem, h kepes vagyok ra. Anyukak, akik szules utan sportosabb testet akartak, pasik, akik 40 eves korukra elpocakosodtak, szoval nem csupa 25 eves fitness baba, sot, olyanokat nem is lattam.
- nem nagy hokusz-pokusz a koreografia, guggolasok, kitores, plank es fekvotamasz kombinaciok, meg a harcmuveszetekbol atvett utesek, rugasok. Kicsit leegyszerusitve ezek kombinacioibol all ossze
- ket eszkozzel operal osszesen, gumikotel az egyik, es lehet olyan kesztyuben csinalni egyes proframokat, amiben suly van. Ennyi. A sajat testunket hasznaljuk, es az epp eleg J
- es azt kell mondjam, h tenyleg latvanyos mar eszrevettem par titkos izomcsoportot, amik elokerultek :)

Csinaltunk elotte fotot az elejen, feltett szandekom, h a 12 het vegeztevel ujra csinalunk, h lassam mire jutottam.
Meg az is lehet, h kozzeteszem J Ez sok mindentol fugg J

Nos a merleg valasztasa (lasd elozo poszt) reszben ezert is volt, bar nem kedvelem tovabbra sem. Bonyolult dolog azon kovetni valtozasokat, mert az izom ugye nehezebb, mint a zsir, nagyon rendszeresen kellene ahhoz azon kovetni mindent, h atlagban aztan mutasson valamit. Persze arra jo, h nagyjabol lassuk hol tartunk.

Nalam ugyis 3 fo dolog a meghatarozo:
1.       Ruhak: mibe ferek bele, es az mekkora. Ha a 25-os (carrie bradshaw) farmeromba (aminek valojaban semmi koze carrie bradshaw-hoz, csak o jutott anno rola eszembe, amikor meglattam es megvettem) szoval ha abba beleferek tisztesseges modon, akkor szinte mindegy is mit mutat a merleg.
2.       A tisztesseges modo beleferes valamibe azt jelenti, hogy nincs muffin derek.
3.       Es vegul a szep kar/vall. Integetoizmok nelkuli vilag J

A tobbi mar ezekkel egyutt jon ugyis
Szoval sportosabb uzemmodra alltunk, szeretnem ha igy tudnank maradni.

Nem utolso sorban Benci fele is jo pelda, ha ezt latja, ugye mindig arrol szol a fama, h papolhatunk mindenfelet a gyereknek, ugyis azt masolja amit lat. Sok igazsag van benne.

Vicces latvany, amikor kezebe veszi a szamara igen hosszu gumikotelet, es utanozza, amiket csinalni szoktam… J Persze neha kozben is jon, es mondjuk raul a hatamra, amig fekvotamaszt nyomok. Ez vicces, de sajnos a kondiciom meg nem tesz lehetove plusz 16 kiloval nyomni J













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

a projekt

Vannak dolgok, amikrol nem beszelunk csak utolag. Babonabol, vagy mert meg bizonytalan es valtozhat, vagy mert folyamataban tul complex, es...