2013. november 18., hétfő

...eeees a sorsolas

Nos, ma reggel a sorsolas `teljesen hivatalosan` megtortent.

Ime a lista, mindenki rajta van :)




Aztan titkostottam a neveket 
Majd odamentem az akkor meg rajtam kivul egyetlen irodaban csucsulo kollegahoz, es nemi magyarazattal kiserve megkertem, h huzzon egy nevet, mielott azt hinne, h nagyon megsutott a nap a hetvegen...

Ennek eredmenyekent Heni lett az elso szamu:)


Miert elso szamu? Mar a poszt irasakor gondoltam arra, h ha esetleg Au-ban elo nev kerul elo, akkor csinalok egy kettes szamu huzast csak Au-n kivulieknek. Persze igy is lett :D A masodik nev pedig itt all, o Laci. 


Mindketten emailt irtatok, mindjart kerem is toletek, h kuldjetek nekem egz-egy cimet, ahova postazhatok nektek.
Koszi megegyszer minden sort, amit irtatok, nagyon nagy elmeny volt olvasni, varni az ujabb leveleket, kommenteket.



6 megjegyzés:

  1. Huhúú gratulálok a nyerteseknek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veled voltam bajban a fel labbal meg ott, de a masikkal mar itt statusod miatt, de aztan a masodik csoportba is beraktalak :)

      Törlés
    2. Engem bele sem kellett volna tenni, mert ha véletlen engem húzol sose mosod le hogy bunda :D És már csak 67 nap! :)

      Törlés
    3. Latod ezert nem is en sorsoltam, igy tiszta a lelkem minden szempontbol. Nincs diszkriminalas a 66.9 napnyira levokre nezve sem :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. En koszonom :) Meg a cimet is, legkesobb hetvegen utnak szeretnem ereszteni a kuldemenyt :)

      Törlés

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...