2017. november 23., csütörtök

Biztos ami biztositas

Ezt a sztorit tudatosan halogattam, mert end-to-end (teljes kepet adva) akartam elmeselni.
Meg aztan az apropoja nem a legkellemesebb elmenyem, de az mar masodlagos.

Tobbszor fel szokott merulni a kulonbozo facebook csoportokban, hogy ilyen vagy olyan biztositasa kinek van, kinek volt es lemondta, ki az aki azon agyal, h lemondana, mert foloslegesnek erzi, stb. Ezek persze jobbara az egeszsegugyi biztositasokra vonatkoznak, de ahogy masra arra is az igaz, hogy minden biztositas alapvetoen penzkidobasnak erzodik amikor fizetjuk, aztan jo esetben ez az erzes megvaltozik, amikor szukseg van ra. Persze lehetoleg ne legyen ra szukseg.
Na mindegy is, nemreg modom volt tetszelni munkaadom biztositasi procedurajat ugyfeloldarol. leven, hogy irgalmatlanul benan nem tul ugyesen beletolattam egy masik kocsiba.
Tortent, ami tortent, nem a vilag vege, es nem is velem tortent eloszor, a legfontosabb, hogy a helyzet maga bagatell volt, nem is ertem hogy tortent ez persze lehet, h meginkabb gaz..

Szoval, egy szombat delutanon Laca epp krikett meccsen biraskodott, mi meg "randira" indultunk Bencevel, hogy talalkozzunk a baratnommel es a kisfiaval. Vonattal akartunk menni, par megallo, es Beni amugy is szereti a vonatot, es nem hasznaljuk tul gyakran, szoval kivalo alkalomnak tunt. Megneztem otthon, h mikor indul a vonat, el is indultunk az allomasra (setalva) , es a kozelben jartunk, amikor lattuk, h befut a vonat az allomasra, elerni mar eselyunk sem volt. Nem ertettem a dolgot, sebaj.
Felkaptattunk azert a peronhoz, leultunk, es megneztem ujra a telomon a menetrendet. Akkor lattam, h a google azt az idopontot mutatta, amikor otthonrol kellett volna indulni nem a vonat indulasat, es azt a kovetkezo jarathoz kalulalta, ami fel ora mulva jott volna. Allatira fujt a szel, nem akartunk fel orat ulni a vonatra varva, tekintve, h azalatt boven odaerunk kocsival is.
Igy hazamentunk, beugrottam a kocsikulcsert, beultunk, es indulas, majd bumm.
Igen, a kocsibeallorol tolattam ra egy masik autora, ami a masik oldalon parkolt uresen. Az enyemnek a bal hatulja tort neki meg az ajtaja horpadt be.

Mit mondjak, telesen kiakadtam, nem ertettem, h ezt hogy abszolvaltam, es leginkabb akkor most mi afrancot csinaljak.??
Es kie ez a kocsi egyaltalan?
Es persze Lacat sem tudom elerni, mert meccs kozben nem tarsaloghatunk.
Bence elso kerdese pedig az volt, hogy akkor most elmarad a play date? :) :)

Felhivtam a baratnomet, hogy elmeseljem mi tortent, nem tudunk menni, mert meg kene talalnom az auto gazdajat, es vezetni sem akarok most, uh jojjenek ok. Ez ok volt, jottek ok :)

Aztan random bekopogtam a szemben lakok ajtajan remelve, h naluk van az auto tulaja. Igy is volt, cuki idos holgyek szombat delutani talalkozojaba robbantam be a hirrel, h bizony beletolattam valamelyikuk autojaba. Egy nagyon kedves idoebb holgy mondta, h az az o kocsija lesz, es onnantol fogva megallas nelkul nyugtatgatott, h ne aggodjak, nincs semmi baj, ez barkivel elofordulhat, stb. Gozom nem volt, h mi a teendo, o mondta, h mit tegyunk :)
Nevet es telefonszamot csereltunk, korbefotoztam mindket autot, es ennyi, elbucsuztunk egymastol, h majd a biztosito jelentkezni fog.

Hetfon aztan jeleztem a biztositomnak, h mi tortent, kaptam egy claim numbert (ugyiratszamot?) amit meg kellett adnom a holgynek, es ennyivel az o ugye is sinre kerult, h az en biztositasom allja a karat.

Az en kocsimat elvittem egy szervizbe, akik foglalkoznak ilyen karokkal, ok inteztek aztan mindent a biztositoval,
Egyszer elvittem es par orara otthagytam, amikor a biztosito felmerte a kart, masodszor mar javitasra vittem, amit a szabadsagunk idejere idozitettunk, igy nem volt gond, hogy nincs egy hetig kocsim.

Az elore megbeszelt idopontra kesz is lett az auto, nagyon szepen rendbehoztak, nyoma sincs a toresnek sehol. Ekkor kellett az biztositasomhoz tartozo onreszt kifiztnem (ami garantaltan toredeke volt a teljes koltsegnek, tekintve, h nem csak a lokharitom serult), es ezzel kesz is volt minden.

Azt kell mondja,m, h nagyon flottul ment az egesz, es bar az apropoja nem oromteli, de ha mar tortem legalabb nem nagy sebesseggel, es legfontosabb, h senki sem serult, az autok meg javithatok ugye...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...